Thinkforum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

Nieuwe style van catalogus!

2 plaatsers

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 1 van 1]

1Nieuwe style van catalogus! Empty Nieuwe style van catalogus! zo aug 05, 2012 10:03 pm

laurens1999


Admin

Ik heb deze gevonden op RageZone, ik vind hem echt übercool...

Screen:

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]




Downloads
MAAK EEN KOPIE VAN JE HABBO.SWF VOOR JE DE FILES GAAT VERANDEREN!

De maker zei dit (GOOGLE VERTALEN)

Ok, voor nu zal ik de code alleen delen voor de catalogus pagina in te voegen in Habbo.swf (Bewerken met HabboUI Editor. Dankzij Leenster).

HabboUI Editor: [Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze link te kunnen zien.]

In HabboUI Editor zoek je ''ctlg_default_3x3'' (HABBO -885, weet ik niet zeker!) Haal de oude code weg en plaats deze:

<?xml version="1.0" encoding="UTF-8"?>
<layout name="ctlg_default_3x3" width="339" height="416" version="0.1" uid="E8D9D19A-C8AB-35FF-7664-89350E7EA31A">
<window>
<container x="0" y="0" width="339" height="416" params="17" style="0" name="ctlg_default_3x3">
<children>


<bitmap x="0" y="0" width="339" height="68" params="16" style="0" name="ctlg_header_img"/>
<text x="12" y="73" width="315" height="52" params="16" style="0" name="ctlg_header_text">
<variables>

<var key="antialias_type" value="advanced" type="String"/>
<var key="auto_size" value="left" type="String"/>
<var key="font_face" value="Ubuntu" type="String"/>
<var key="font_size" value="11" type="uint"/>
<var key="text_color" value="0x000000" type="hex"/>
<var key="mouse_wheel_enabled" value="false" type="Boolean"/>
<var key="bold" value="false" type="Boolean"/>
<var key="multiline" value="true" type="Boolean"/>
<var key="word_wrap" value="true" type="Boolean"/>

</variables>
</text>
<text x="18" y="130" width="134" height="14" params="16" style="0" name="ctlg_selectproduct" caption="%24%7Bcatalog_selectproduct%7D">
<variables>
<var key="font_face" value="Volter Bold" type="String"/>
<var key="mouse_wheel_enabled" value="false" type="Boolean"/>


</variables>
</text>
<container x="15" y="225" width="315" height="213" params="16" style="0" name="productViewWidget">
<children>
<bitmap x="0" y="6" width="315" height="140" params="16" style="0" name="ctlg_teaserimg_1"/>
<region x="0" y="0" width="315" height="140" params="17" style="0" name="room_canvas_container" color="0xffff000000" background="true" treshold="0">
<children>
<display_object_wrapper x="0" y="0" width="315" height="140" params="2208" style="0" name="room_canvas"/>
</children>
</region>
<itemgrid_vertical x="12" y="90" width="315" height="76" params="17" style="0" name="bundleGrid">
<variables>
<var key="spacing" value="2" type="int"/>
<var key="scale_to_fit_items" value="true" type="Boolean"/>
</variables>
</itemgrid_vertical>
<scrollbar_vertical x="134" y="90" width="315" height="76" params="17" style="0" name="bundleGridScrollbar" visible="false" width_min="315" width_max="315">
<variables>
<var key="scrollable" value="bundleGrid" type="String"/>
</variables>
</scrollbar_vertical>
<text x="-3" y="145" width="156" height="16" params="16" style="0" name="ctlg_product_name">
<variables>
<var key="antialias_type" value="advanced" type="String"/>
<var key="auto_size" value="left" type="String"/>
<var key="font_face" value="Ubuntu" type="String"/>
<var key="font_size" value="15" type="uint"/>
<var key="mouse_wheel_enabled" value="false" type="Boolean"/>
<var key="bold" value="true" type="Boolean"/>
<var key="word_wrap" value="true" type="Boolean"/>

</variables>
</text>
<text x="-3" y="153" width="156" height="30" params="16" style="0" name="ctlg_description">
<variables>
<var key="antialias_type" value="advanced" type="String"/>
<var key="auto_size" value="left" type="String"/>
<var key="font_face" value="Ubuntu" type="String"/>
<var key="font_size" value="11" type="uint"/>
<var key="text_color" value="0x000000" type="hex"/>
<var key="mouse_wheel_enabled" value="false" type="Boolean"/>
<var key="bold" value="false" type="Boolean"/>
<var key="multiline" value="true" type="Boolean"/>
<var key="word_wrap" value="true" type="Boolean"/>
</variables>
</text>
</children>
</container>
<container x="195" y="238" width="142" height="73" params="16" style="0" name="specialInfoWidget">
<children>
<bitmap x="0" y="0" width="136" height="61" params="16" style="0" name="ctlg_special_img"/>
<text x="11" y="16" width="119" height="40" params="3935440" style="0" name="ctlg_special_txt">
<variables>
<var key="mouse_wheel_enabled" value="false" type="Boolean"/>
<var key="word_wrap" value="true" type="Boolean"/>
</variables>
</text>
</children>
</container>
<container x="169" y="370" width="162" height="47" params="16" style="0" name="purchaseWidget"/>
<container x="0" y="148" width="335" height="75" params="17" style="0" name="itemGridWidget">
<children>
<itemgrid_vertical x="10" y="0" width="330" height="75" params="17" style="0" name="itemGrid">
<variables>
<var key="spacing" value="2" type="int"/>
<var key="scale_to_fit_items" value="true" type="Boolean"/>
</variables>
</itemgrid_vertical>
<scrollbar_vertical x="313" y="0" width="17" height="75" params="17" style="0" name="itemGridScrollbar" width_min="17" width_max="17">
<variables>
<var key="scrollable" value="itemGrid" type="String"/>
</variables>
</scrollbar_vertical>
</children>
</container>
<border x="165" y="126" width="162" height="20" params="16" style="2" name="activityPointDisplayWidget" color="0x0e0e0e0">
<children>
<bitmap x="6" y="2" width="10" height="10" params="16" style="0" name="activity_point_icon"/>
<text x="24" y="3" width="129" height="13" params="17" style="0" name="activity_points_txt">
<variables>
<var key="mouse_wheel_enabled" value="false" type="Boolean"/>
</variables>
</text>
</children>
</border>
</children>
</container>
</window>
</layout>

En de code voor de ''Koop'' Button.

Zoek in de HabboUI Editor naar ''purchaseWidgetCreditsStub'' en vervang de code door deze:

<?xml version="1.0" encoding="UTF-8"?>
<layout name="purchaseWidgetCreditsStub" width="20" height="20" version="0.0">
<window>
<container x="0" y="0" width="162" height="47" params="16" style="0" name="purchaseWidgetCreditsStub">
<children>
<border x="0" y="0" width="162" height="47" params="16" style="2" color="0xD9D9CC"/>
<text x="9" y="17" width="80" height="11" params="16" style="0" name="ctlg_price_credits" caption="">
<variables>
<var key="font_face" value="Volter" type="String"/>
<var key="font_size" value="9" type="uint"/>
<var key="text_color" value="0" type="hex"/>
<var key="embed_fonts" value="true" type="Boolean"/>
</variables>
</text>
<button_thick x="80" y="5" width="75" height="38" params="393361" style="5" color="0xBABAA3" name="ctlg_buy_button" caption="%24%7Bbuy%7D" width_min="75" width_max="75"/>
</children>
</container>
</window>
</layout>

En de Habbo.SWF Als iemand die wil. Ik weet niet of hij werkt bij jou, test het?
[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze link te kunnen zien.]

LET OP! DE ZOOM BUTTON VOOR DE KAMER IS VERWIJDERT, VERANDER DE SWF OM HET OPNIEUW TE GEBRUIKEN!

Ik weet niet of je nog ergens wat moet vertalen.
_______________________________________________________________________________________________________________

Credits:

99% Stabilo, voor maken en releasen op ragezone.
1% Ik voor releasen hier.
_______________________________________________________________________________________________________________

Sorry voor de heel slechte release en uitleg. Ik heb op dit moment een beetje weinig tijd en ik ben op vakantie.
Misschien gaat iemand hem gebruiken. Geef in je reactie een cijfer van 1 t/m 10 en graag niet afkraken.


-laurens1999

Edit:

Ik begrijp dat er wat problemen zijn bij sommige mensen. Ik kan hier niks aan doen! Ik heb ook geen rare dingen in de SWF gezet, ik heb alleen dit spul gereleased!

https://thinkforum.actieforum.com

2Nieuwe style van catalogus! Empty Helpen vr jun 14, 2013 11:00 pm

OfficialRick



Kan je mij helpen? Add me skype: dj-low-rick1

Terug naar boven  Bericht [Pagina 1 van 1]

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum