Thinkforum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

Habboon cms!!!!

4 plaatsers

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 1 van 1]

1Habboon cms!!!! Empty Habboon cms!!!! zo aug 05, 2012 9:38 pm

laurens1999


Admin

Heey mensen van Thinkforum,

Als eerste:


Ik heb deze stijl gemaakt omdat ik hem gewoon prachtig vind.

Ik ben op dit moment bezig met het re-maken van de Phoenix4.0 en de Pixeltime stijl voor RevCMS

Ik hoop ook dat jullie me niet gaan afkraken voor ripper. Ik heb hier 3 daagjes van 1 uur s'morgens tot 4 uur s'avonds aan zitten werken.

Laat ook de copyright staan. Heb een beetje respect voor Mij en natuurlijk voor Habboon.

___________________________________________________________________________________________

Over:

Nou ik heb dus de stijl van Habboon ge recoded voor RevCMS. Jullie kunnen voor een live demo naar [Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze link te kunnen zien.] gaan. Het liefste heb ik da jullie deze stijl Niet releasen op andere forum's. Ik hoop dat jullie het leuk vinden en er wat aan hebben.

____________________________________________________________________________________________

Project:

Het project blijft ook doorgaan. Nieuws doet het op dit moment niet, maar het is heel makkelijk om te veranderen in de me, index of de community. Ik blijf hiermee doorgaan aangezien Habboon ook nogsteeds in BETA is. ZOdra er weer een Pagina bij komt word die hier ge-update

____________________________________________________________________________________________

Screens: Voor de mensjes die te lui zijn om naar habboon.com te gaan

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]









_____________________________________________________________________________________________
Download:

Rate 1/10 aub

download nu!

Bad comments kan je weg laten. Alleen rates of bedankjes

-laurens1999

https://thinkforum.actieforum.com

2Habboon cms!!!! Empty Re: Habboon cms!!!! di feb 19, 2013 6:43 am

R0ELL



Omg die cms faalt man.

3Habboon cms!!!! Empty Re: Habboon cms!!!! di apr 16, 2013 8:48 am

zenoemenmeafrica



nice gemaakt man maar kan je er ook een maken voor sacha hotel mijn eigen hotel ben bezig met het hotel maar xampp wil niet meewerken Sad

4Habboon cms!!!! Empty Jij en maken van deze style? vr apr 19, 2013 10:50 am

Quicktime



Ik vind het raar dat jij zegt dat jij deze style heb gemaakt, het is namelijk van Finley7 op Retronet.nl

Bedankt voor het stelen.
En sowiezo heb jij deze CMS ofwel style niet gemaakt.

Gesponsorde inhoud



Terug naar boven  Bericht [Pagina 1 van 1]

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum