Thinkforum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

perry het vogelbekdier meubi!!!

2 plaatsers

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 1 van 1]

1perry het vogelbekdier meubi!!! Empty perry het vogelbekdier meubi!!! zo aug 05, 2012 10:36 pm

laurens1999


Admin

Hallo,

''Waar is Perry?''
Oh nou hier....



Zo wie wil perry nou niet in het hotel?
Dus hier de codes:

Catalogue items:
CODE: SELECTEER ALLES
INSERT INTO `catalog_items` (`id`, `page_id`, `item_ids`, `catalog_name`, `cost_credits`, `cost_pixels`, `cost_snow`, `amount`) VALUES
(30300264, CATID, '30300264', 'perry_plat', 25, 0, 0, 1);


Furniture:
CODE: SELECTEER ALLES
INSERT INTO `furniture` (`id`, `public_name`, `item_name`, `type`, `width`, `length`, `stack_height`, `can_stack`, `can_sit`, `is_walkable`, `sprite_id`, `allow_recycle`, `allow_trade`, `allow_marketplace_sell`, `allow_gift`, `allow_inventory_stack`, `interaction_type`, `interaction_modes_count`, `vending_ids`, `is_arrow`)VALUES
(30300264, 'Perry het vogelbekdier', 'perry_plat', 's', 1, 1, 1, '0', '0', '0', 30300264, '1', '1', '1', '1', '1', 'default', 1, '0', '0');


Furnidata:
CODE: SELECTEER ALLES
["s","30300264","perry_plat","90000","2","1","1","","Perry het vogelbekdier","Waar is perry? By Larz","","-1","-1"],


En de SWF:
[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze link te kunnen zien.] ... y_larz.zip
_____________________________________________________________________________________________________________________________


Ook op ragezone:
[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze link te kunnen zien.] ... ost6982210

PS: willen jullie mijn copyright eronder laten staan. (Anders release ik niks meer!)

Credits:
100% Naar mij

ps: sorry dat er geen screen bij is maar hij wilt zich niet laten zijn, dus als jullie willen weten hoe meubi eruit ziet moeten jullie hem zelf toevoegen, ps: jullie weten toch hoe perry het vogelbekdier eruit ziet he :p

https://thinkforum.actieforum.com

2perry het vogelbekdier meubi!!! Empty Re: perry het vogelbekdier meubi!!! ma dec 31, 2012 6:32 am

iMadness



Screen please?

Terug naar boven  Bericht [Pagina 1 van 1]

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum